FAQ
Most frequent questions and answers
Ruilen en Retourneren
“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 4,10 tot 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van PostNL.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@smartphoneproducts.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.” Mocht dit niet het geval zijn dan nemen wij contact met u op of wij het product alsnog op uw kosten terugsturen of zelf vernietigen zonder extra kosten, u betaalt het product dan alsnog.
“U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden.
Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 4,10 tot 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van PostNL.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@smartphoneproducts.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.” Mocht dit niet het geval zijn dan nemen wij contact met u op of wij het product alsnog op uw kosten terugsturen of zelf vernietigen zonder extra kosten, u betaalt het product dan alsnog.
Mocht het product beschadigd zijn na aankomst, maak de verpakking dan niet open. Neem zo spoedig mogelijk contact met on op door te bellen naar 0502 421861 of door te mailen naar info@smartphoneproducts.nl.
– U draagt zelf het risico van de retourzending in het geval deze zoekt raakt.
– De producten worden binnen de zichttermijn van 14 dagen geretourneerd, dit gaat in op de dag na ontvangst van jouw artikel(en).
– Het artikel bevindt zich voor zover mogelijk in originele staat en fabrieksverpakking.
– Heb je (gedeeltelijk) met een cadeaubon betaald? Dan mag je jouw aankoop alleen ruilen of ontvang je een nieuwe Smartphonehoesjes.nl cadeaubon t.w.v. het aankoopbedrag.
Mochten er nog vragen zijn, neem dan gerust contact met ons op.
Als u uw gekochte product wil retouren dan kan dat via onze retourpagina.
Meld uw retour via deze link:
https://smartphoneproducts.nl/retour-aanmelden/
U download ons retourformulier en vult deze in, stuur vervolgens uw retourformulier en het artikel naar het volgende adres:
Smartphoneproducts
Kroonwerk 120
9401BA Assen
Zodra we uw retour hebben ontvangen en gecontroleerd ontvangt u uw aankoopbedrag binnen 14 dagen terug.
Levertijd en bezorging
Met brievenbuspost wordt uw bestelling kosteloos verzonden via PostNL. Voor 17:00 een bestelling geplaatst? Dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden! Bestellingen die geplaatst worden vanuit België zullen de bestelling doorgaans binnen drie tot vijf werkdagen ontvangen.
Let op! Door de enorme hoeveelheid pakketjes bij PostNL, kan je pakketje enkele dagen vertraging oplopen in het postnetwerk. We hopen op uw begrip en willen vragen om tot 5 werkdagen rustig af te wachten voordat u contact met ons opneemt.
Bezorgdagen PostNL
Besteld voor 17:00 uur is:
Maandag levering op dinsdag
Dinsdag levering op woensdag
Woensdag levering op donderdag
Donderdag levering op vrijdag
Vrijdag levering op zaterdag
Zaterdag levering op dinsdag
Zondag levering op dinsdagLet op: voor bestellingen buiten Nederland gelden andere levertijden. Levering buiten Nederland duurt doorgaans 2-4 werkdagen.
Het is mogelijk om uw bestelling te laten bezorgen op een PostNL afhaalpunt voor €3,95 extra. U kunt uw bestelling dan de volgende werkdag na 15:00 uur ophalen bij het door u geselecteerde ophaalpunt.
Wij selecteren automatisch het dichtstbijzijnde afhaalpunt voor u op basis van uw verzendadres. Uiteraard kunt u zelf ook een ander afhaalpunt selecteren.
95% van onze bestellingen wordt op tijd geleverd. Helaas kan het voorkomen dat een poststuk of pakket vertraging oploopt.
Wij gaan er van uit dat uw bestelling dan alsnog bezorgd zal worden. Is de bestelling na 5 werkdagen nog niet bezorgd? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Let op: voor bestellingen naar het buitenland gelden andere levertijden.
Onze bestellingen verzenden wij via PostNL brievenbuspost. U krijgt van ons een mail zodra uw bestelling bij ons binnen is gekomen en zodra deze is verzonden.
Heeft u uw bestelling na 3 dagen nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Let op: voor bestellingen met een afleveradres in het buitenland gelden andere levertijden.
U kunt tijdens het afreken proces kiezen om de bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Hiervoor rekenen wij geen extra kosten.
Betaalmethoden
Bestellingen kunnen bij ons via verschillende betaalmethoden worden afgerekend. Bij al deze betaalmethoden komt de betaling doorgaans direct bij ons binnen.
Wij accepteren de volgende betaalmethoden:
– iDeal
– Paypal
– Creditcard (Mastercard, Visa, American Express)
-Klarna Achteraf betalen
*Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Wij versturen de factuur altijd digitaal mee met de orderbevestiging van uw bestelling. Mocht u een nieuwe factuur willen ontvangen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Wij zullen de factuur dan nogmaals per e-mail naar u toe sturen.
Het kan voorkomen dat na een geplaatste bestelling de betaling nog niet direct is afgerond. In dit geval sturen wij alsnog een orderbevestiging per e-mail met het order nummer.
Daarnaast sturen wij na een aantal uur een betalingsherinnering met een link waarmee u de betaling alsnog kan uitvoeren. Mocht u deze negeren dan zullen wij de bestelling annuleren.
Na het afronden van een bestelling kunnen wij helaas geen wijzigingen meer aanbrengen op de factuur. Wijzigingen van uw persoonlijke gegevens kunt u tijdens het bestelproces invoeren bij het aanmaken van een account of tijdens het afrekenen.
Zodra de bestelling is afgerond zijn de opgegeven gegevens definitief en is er geen mogelijkheid meer om uw gegevens aan te passen.
Garantie en contact
Smartphoneproducts staat garant voor de deugdzaamheid van de artikelen die u bij ons bestelt.
U krijgt daarom standaard een garantie van 30 dagen op al onze artikelen. Daarnaast beloven we een snelle garantieafhandeling.
Onze garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd of intensief gebruik, val en stootschade tenzij anders staat vermeld.
In geval van een defect willen wij je vriendelijk verzoeken om contact op te nemen met onze klantenservice.
– Start een chat via onze chatballon en spreek direct een van onze medewerkers.
– Stuur een mail naar info@smartphoneproducts.nl en geef aan in je mail waar je naar op zoek bent.
– Maak gebruik van het onderstaande contactformulier.
Houd wel rekening met onze openingstijden, we proberen zo spoedig mogelijk al uw vragen te beantwoorden.
Maandag t/m vrijdag: 10:00 – 17:00.
Zaterdag & zondag zijn wij gesloten.
Smartphoneproducts
Kroonwerk 120
9401BA Assen
KVK: 72940026
BTW: NL002231744B70