- Gratis verzending
- Vandaag besteld, morgen in huis
- Persoonlijk advies van experts
- 14 dagen bedenktijd
- Veilig en achteraf betalen
Levertijd & bezorging
Levering via PostNL
Met brievenbuspost wordt uw bestelling kosteloos verzonden via PostNL. Voor 17:00 een bestelling geplaatst? Dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden! Bestellingen die geplaatst worden vanuit België zullen de bestelling doorgaans binnen drie tot vijf werkdagen ontvangen.
Let op! Door de enorme hoeveelheid pakketjes bij PostNL, kan je pakketje enkele dagen vertraging oplopen in het postnetwerk. We hopen op uw begrip en willen vragen om tot 5 werkdagen rustig af te wachten voordat u contact met ons opneemt.
Bezorgdagen PostNL
Besteld voor 17:00 uur is:
Maandag levering op dinsdag
Dinsdag levering op woensdag
Woensdag levering op donderdag
Donderdag levering op vrijdag
Vrijdag levering op zaterdag
Zaterdag levering op dinsdag
Zondag levering op dinsdagLet op: voor bestellingen buiten Nederland gelden andere levertijden. Levering buiten Nederland duurt doorgaans 2-4 werkdagen.
Ophalen bij een PostNL Locatie
Het is mogelijk om uw bestelling te laten bezorgen op een PostNL afhaalpunt voor €3,95 extra. U kunt uw bestelling dan de volgende werkdag na 15:00 uur ophalen bij het door u geselecteerde ophaalpunt. Wij selecteren automatisch het dichtstbijzijnde afhaalpunt voor u op basis van uw verzendadres. Uiteraard kunt u zelf ook een ander afhaalpunt selecteren.
Bestelling niet ontvangen
95% van onze bestellingen wordt op tijd geleverd. Helaas kan het voorkomen dat een poststuk of pakket vertraging oploopt. Wij gaan er van uit dat uw bestelling dan alsnog bezorgd zal worden. Is de bestelling na 5 werkdagen nog niet bezorgd? Neem dan contact op met onze klantenservice. Let op: voor bestellingen naar het buitenland gelden andere levertijden.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Onze bestellingen verzenden wij via PostNL brievenbuspost. U krijgt van ons een mail zodra uw bestelling bij ons binnen is gekomen en zodra deze is verzonden. Heeft u uw bestelling na 3 dagen nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Let op: voor bestellingen met een afleveradres in het buitenland gelden andere levertijden.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?
U kunt tijdens het afreken proces kiezen om de bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Hiervoor rekenen wij geen extra kosten.
Product beschadigd geleverd?
Het is erg vervelend als uw bestelling beschadigd geleverd is. Helaas kan het voorkomen dat een product beschadiging oploopt in het logistieke proces. Mocht dit het geval zijn dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.